Har du ångrat ditt köp?
Vi ger dig som kund 14 dagars öppet köp. Returfrakten kostar samma frakt summa som du har betalat för frakt, beloppet dras av vid återbetalning.
Är något trasigt eller skadat, eller har du fått fel vara?
Kontakta då vår kundtjänst på evelinashundisar@gmail.com så hjälper vi dig innan du skickar tillbaka något. Många problem kan lösas utan att vi behöver ha tillbaka varan.
Återbetalning
Om du vill returnera en vara så rekommenderar vi dig att pausa fakturan hos Klarna, det gör du enklast i Klarnas app eller på klarna.se genom att klicka på ”rapportera retur”. Du får sedan en uppdaterad faktura när vi har registrerat returen.
Återbetalning av fraktkostnad
Vid retur där hela ordern returneras återbetalas den ursprungliga fraktkostnaden för standardfrakt, fraktkostnad för hemleverans återbetalas ej.
När uppdateras min betalning efter en retur?
Vi registrerar din retur så fort vi bara kan och korrigerar fakturan, vi försöker göra det så fort som möjligt, men då vi har hög belastning så kan det ta upp till 14 dagar. Om du har valt betalsättet faktura och inte har betalat än kommer din faktura att krediteras så snart vi registrerar din retur. Om du vill förlänga förfallodatumet så kan du gå in på klarna.se eller i Klarnas app och göra detta.
Obs! Vid retur från annat land står kunden själv för returfraktkostnaden.